نمونه فایل قرارداد مشارکت در ساخت

Wiki Article

تبصره ۴: فروش مابقی سهم هر یک از طرفین در آستانه تحویل بدون حضور طرف مقابل بلامانع است.

مالک یا مالکین بر اساس نوع قرارداد مؤظف هستند که جهت انتقال سند به نام سازنده یا سازندگان اقدام نمایند. در برخی از مواقع سازنده اقدام به دریافت چک

مالک متعهد گردید مبلغ …………………………………… ریال معادل …………………………………………. تومان طی سه فقره چک به شرح زیر معادل ارزش مورد مشارکت در ساخت (به شرح ماده ۲) جهت انجام کار، تحویل ……………… داده که هر یک هم‌زمان با مواعد مقرر در ماده ۱۱ عودت می‌­گردد.

نوسانات قیمت ملک و هزینه‌های ساخت شامل: مصالح و دستمزد و نیز تغییر در نرخ بهره و غیره در آینده (از زمان قرارداد تا تحویل نهایی) هیچ­گونه تأثیری در مفاد توافق‌های انجام‌شده در این قرارداد نخواهد داشت.

داشتن کد رهگیری چه مزیتی برای املاک در طرح ترافیک دارد؟

نمونه قرارداد مشارکت در ساخت، همراه با تشریح بند به بند

سازنده متعهد گردید مبلغ …………………………………… ریال معادل ……………………………………. تومان …………… چک‌بانک ………………. شعبه …………………………………… به شماره ……………………… معادل ارزش مورد مشارکت (به شرح ماده ۲) جهت حسن انجام کار دریافت کد رهگیری املاک تحویل …………….

مالک متعهد گردید کلیه مبلغ دریافتی قرض­ الحسنه بابت اسکان را هنگام تحویل واحدهای نوساز به‌صورت تمام و کمال و بدون قید و شرط پرداخت نماید مگر در مواردی که در همین قرارداد ذکر گردیده.

طبق مواد ۴۴۵ و۴۵۸ قانون آیین دادرسی مدنی در جهت حل اختلاف بین طرفین قرارداد به شرح فوق اقدام خواهد شد.

با توجه به اهمیت این موضوع توصیه می‌گردد که حتما از اطلاعات هویتی و مالکیتی فرد یا افرادی که ادعای مالکیت دارند، اطمینان حاصل کنید.

نکته دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این است که هرگز پس از امضای قرارداد وکالت غیرضروری به سازنده ندهید.

طبق بخشنامه صادره وزارت صنعت، معدن و تجارت در دی‎ماه ۹۷، گرفتن کد رهگیری برای تمام قرارداد‌ها (اعم از خرید و فروش، رهن و اجاره) توسط مشاوران املاک الزامی است.

پس از اتمام کامل عملیات ساختمانی و تحویل ملک به مالکین، ………………………………… دانگ از باقی‌مانده‌ی سهم سازنده (که با قدر السهم‌های فوق مجموعاً …. دانگ می‌باشد) از عرصه ملک موضوع قرارداد

مجری متعهد می‌گردد که تا زمان (اتمام پروژه/ یا تاریخ خاصی) به صورت ماهیانه هزینه ای برابر با …….. را به عنوان اجاره بها به طرف اول پرداخت کند.

Report this wiki page